Pierwsze doświadczenia w pracy z dziećmi zdobywała podczas 300-godzinnych praktyk w placówkach przedszkolnych i szkolnych w Warszawie. Ukończyła studia pedagogiczne, specjalność: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna ze wczesnym nauczaniem języka angielskiego. Obecnie jest w trakcie następnych studiów, poznając terapię pedagogiczną.
Pierwszą pracę rozpoczęła w muzycznym przedszkolu prowadzonym metodą Marii Montessori, gdzie zafascynowała się tą alternatywną metodą. Uczestniczyła w kursie „Podstawy pedagogiki Marii Montessori dla nauczycieli przedszkolnych” prowadzonym przez „Artystyczny Kącik” jak i ukończyła kurs w Polskim Instytucie Montessori, który zapewnia roczny program teorii, obserwacji i praktyki w środowisku montessoriańskim z dziećmi od 2,5 do 6 roku życia. To pozwoliło jej poszerzyć swoją wiedzę i przekształcać ją w praktyczne umiejętności pracując ponad trzy lata w dwóch przedszkolach montessoriańskich. Dodatkowo uczestniczyła w wielu warsztatach m.in. „Porozumienie bez przemocy”, „Tworzenie multimedialnych materiałów dla uczniów” czy „Różnorodne metody czytania”.
Lubi uczyć się języków, szczególnie angielskiego i rosyjskiego. Uzyskała certyfikaty ich znajomości. Zagłębia się w metodykę ich nauczania, aby ciągle doskonalić swój warsztat. Szuka twórczych sposobów przekazywania języka w sposób jak najbardziej przyjazny dzieciom. W pracy nauczyciela dostrzega jak ważne jest wspieranie dzieci w ich rozwoju. Tak, aby czuły się bezpieczne, zauważone i docenione.
Pani Paulina jest introwertyczną duszą, stale badającą siebie. Wolne chwile spędza na działce, blisko lasu i rzek, gdzie zdobywa nową energię do działania. Uśmiechu dostarcza jej taniec i planowanie podróży, szczególnie w zakątki afrykańskie.
Add Comment